FANDOM

Kondensaattori100

Vaxerin näkemys.

Konkka on entinen puuppaaja, joka on tunnettu myös muun muassa let's play -videoiden tekemisestä ja yleisestä trollailusta. Hän ei varsinaisesti saavuttanut mitään lyhykäisen uransa aikana, mutta osallistui tiettävästi ainakin TheJanumanin Elokuvatrailerikollaasiin.

Tällä muodonmuuttajamarsulla on myös ollut käytössä varsin monta eri nimeä, joista hänet muistetaan[1].

Triviaa

Ripsaattori
  • Siinä missä suurinta osaa ihmisistä eivät Konkan kanavien katoamiset ole kiinnostaneet tipan tippaa, Kassimummon videosta käy ilmi hänen suuren suuri surunsa.
  • Hän tuli myös tunnetuksi Hemulerssis90:n lopetettua tämän "sanansaattajana".
  • Konkka on YouTubessa pyörimisensä aikana käyttänyt muun muassa nimiä Kondensaattori100, Mikropiiri100, Earheard ja BelkinMies. Mahdollisista myöhemmistä uusista tunnuksista meillä ei ole tarjota tietoa, mutta uskomme Konkan kummittelevan vielä jossain päin putkimerta.

Esimerkkejä videoista

Kondensaattori100 muistoksi

Kondensaattori100 muistoksi

Kassimummon tekemä muistovideo. Nyyh.

Elokuvatrailerikollaasi

Elokuvatrailerikollaasi

Kollaasin alussa on kenties ainut säästynyt puuppi Konkalta.

Lähteet

  1. Tai sitten ei, silä kukapa tällaista ihmispersettä haluaisi muistella. Ja jos nyt ihan totta puhutaan niin eihän tällainen "mies" edes ansaitsisi näin pitkää artikkelia.